The Help
S2, A10: När Mike går med på att Vanessa anlitar en hushållerska blir en diskussion om immigration aktuell. Ed blir ombedd att kontrollera om de anställda på Outdoor Man har gröna kort. Kristin kommer på ett kreativt sätt att tjäna lite extra pengar.