The Hope in the Horror
S12, A1: Det sista kapitlet av BONES fortsätter där den senaste säsongen slutade: Med Brennan kidnappad av sin före detta assistent, Zack Addy, medan Booth och resten av teamet desperat letar efter henne. Men Brennans räddning är bara början på deras problem.