Elementary The Hound of the Cancer Cells
S2, A18: Holmes och Watson utreder en framstående cancerforskares död och försöker ta reda på om det har att göra med hans senaste banbrytande upptäckt. Kriminalinspektör Bell börjar arbeta igen.