S1, A3: Efter en obeveklig jakt, Kabir och Vikram hittar äntligen terroristernas gömställe. I ett pulshöjande bakhåll, Delhi-polisen konfronterar terroristerna i en våldsam skottlossning, vilket resulterar i förluster för båda sidor.