Being Mary Jane The Huxtables Have Fallen
S1, A4: Mary Jane konfronteras med verkligheten när hennes affär uppdagas. Samtidigt får en fest för att fira nykterhet Patrick att reflektera över sitt liv, och Mary Jane ger Andre ett svar på frieriet.