S1, A3: Dagen efter premiären vaknar Lauro på sitt kontor och blir varnad av Marta: tv-kanalens ägare, Walter, vill prata. Förutom honom måste Lauro också möta Grazi, huvudpersonen som har ersatts av Isabel, och känner sig förrådd av hela filmteamet. Inne i såpoperan använder Isabel Inácios begravning för att försöka övertyga familjen om att de lever i en fiktion.