S4, A10: Sydneys teori om att Sloane försöker reformera Alliansen hotar hennes relation till Nadia, som vägrar tro att hennes far skulle lura CIA. Under tiden får Vaughn reda på den första av vad som kan vara många skakande hemligheter om sin far. Angela Bassett gästspelar som CIA-chefen Hayden Chase.