The Indicator
S2, A5: Sydney avslöjar en fruktansvärd hemlighet när hon skickas ut på ett uppdrag för att spåra en ny generation vapen. Samtidigt misstänker Vaughn att Jack har försökt sätta dit Sydneys mamma, Sloane berättar sanningen för Jack om Emilys död, och WIll hjälper Francie under den storstilade öppningen av hennes restaurant.