S1, A6: Eftersom Frank är svårt skadad efter bakhållet i Kentucky, ber Micro Franks pålitliga vän Curtis Hoyle om hjälp. Agenten Madani har etablerat ett förhållande med Franks tidigare lagkamrat Billy Russo, och hon råkar försäga sig att Frank är vid liv. Russo söker upp Frank och är fast besluten att hjälpa sin tidigare vän.