The Key Prison Break
S1, A19: Den mystiska mannen uppenbarar sig för Lincoln, liksom hans koppling till ett dåligt sällskap. Michael inser att Sara har nyckeln till deras flyktplan så han tar deras relation till en ny nivå. Fox River förvandlas till en gangsterscen när ett välbekant ansikte återvänder. Tweener måste välja sida och Bellick är på väg att få reda på sanningen.