The Killing Box
S2, A13: T-Bag blir vansinnig när han spårar den försvunna fru Hollander. Sucres flyktplan möter dödlig turbulens. Bellicks position förändras när han återvänder till Fox River. Michael och Lincoln tas i förvar för att transporteras tillbaka till Fox River, vilket tvingar Mahone och Kellerman att vidta drastiska åtgärder för att säkerställa att bröderna hamnar på fängelsets bårhus istället för deras celler. Och en överraskande allierad förändrar spelet för alla.