Miskina, Poor Thing The Kiwi Syndrome
S1, A3: Saker och ting hettar till mellan Nassim och Cherifa, vilket gör Fara allt mer svartsjuk. Mariam uppmanar henne att berätta sina känslor för Nassim innan hon förlorar sin chans. Men först måste hon stanna till vid skrotupplaget med Damien för att hämta det som är kvar av hennes matbil.