S1, A1: Varje höst i norra Stilla havet simmar upp till en miljon laxar tillbaka till floderna och bäckarna där de föddes för att leka. Många av dessa bäckar ligger i Katmai nationalpark i Alaska. Det är här ett massivt bestånd av brunbjörnar samlas för att äta dessa fiskar.