S11, A5: Phil är fast besluten att skrämma Claire på Halloween. Gloria känner sig självmedveten om sin ålder när någon korrekt antar att hon är Jays fru. Mitch och Cam går till en karneval efter att Lily beslutat sig för att gå på en Halloween-fest ensam.