S1, A5: Ett nedlåtande foto av Roberta på Rafitas fest orsakar slagsmål mellan eleverna. Teresa berättar för sina föräldrar om Robertas problem, vars föräldrar kommit för att ta med henne hem. Louisa bestämmer sig för att säga upp sig från akademin men återvänder trots allt.