La Otra Mirada
1920. Teresa anländer till Sevilla på flykt från det mystiska mordet på den spanska ambassadören i Lissabon och söker efter Roberta Luna, en student vid stadens kvinnoakademi. Teresa får en lärartjänst i akademien.