Selah spaderdam
Fem klaner styr den undre världen på den välrenommerade internatskolan Haldwell. På tronen av den mäktigaste klanen - THE SPADES - sitter Selah Summers. Med både charmerande och grymma trick väljer hon vem hon håller nära och vem som får gå, en ständig balansgång mellan att vara fruktad och att vara älskad.