S6, A1: Alicia vägrar ställa upp i valet till distriktsåklagare trots Elis försök att övertala henne att starta en kampanj. Samtidigt, när Diane överväger att gå med i Florrick/Agos, hotar en intern kris att förstöra firman, i premiären av säsongs sex.