The Lion and the Rose
S4, A2: Tyrion ger Jaime en hjälpande hand. Joffrey och Margaery är värdpar för en frukost. I Dragonstone tappar Stannis tålamodet med Davos. Ramsay hittar ett syfte med sitt husdjur. Norr om muren ser Bran vart de måste bege sig.