The Little Things You Do Together
S5, A11: Besättningen på Station 19 hjälper en man som tänder eld på sig själv. Theo bevisar sin hängivenhet till Vic. Sullivan söker råd från dr Webber. Travis kommer till en insikt om sitt kärleksliv.