The Long and Winding Road, del 1 Home Improvement
S8, A25: Tool Time:s nya producent, Morgan, iscensätter en kamp i Jerry Springer-stil. När han vägrar sluta förnedra showen slutar Tim. Jills psykologiprofessor erbjuder henne ett bra jobb - i Indiana.