S7, A23: Marshall festar loss i Atlantic City, men måste skynda sig tillbaka till New York för att hinna i tid till Lilys förlossning. Samtidigt försöker Robin och Ted att avleda Lilys uppmärksamhet från de smärtsamma födslovärkarna.