The Messenger
S2, A3: Claudia Joy får en ny vän. Pamela och Chases dotter Katie spelar Jeanne d'Arc i en pjäs. Roxys son Finn blir förtjust i Claudia Joy och bjuder ut henne på ett dejt. Michael försöker lära sin dotter Emmalin att köra med manuell växellåda.