S9, A10: Teamet på Jeffersonian utreder mordet på en livsmedelsforskare vars kvarlevor lades i en köttkvarn och blandades ner i konservburkar. När teamet upptäcker forskarens nyaste, och högst lönsamma, livsmedelsuppfinning, börjar de spåra de svartsjuka konkurrenterna. Samtidigt planerar Angela en försenad möhippa för Brennan och den blir galnare än planerat.