Bones The Nail in the Coffin
S9, A22: Teamet på Jeffersonian utreder dödsfallet av Stephanie McNamara, dottern till en rik familj vars kvarlevor hittades i en nationalpark. När teamet gräver djupare, leder ledtrådar från fallet dem till att tro att hon kan vara The Ghost Killers senaste offer. FBI:s biträdande chef intresserar sig för teamets uppmärksammade fall och Booths karriär kan komma att förändras.