The Naked Truth
S13, A16: Jamie och Eddie hamnar i en svår situation när de upptäcker att Eddies vän Tracey kan använda sin restaurang för att gömma droger. Erin skapar en allians med Anthony och sin exman när hon anklagas för att ha orsakat ett självmord.