S9, A7: Brennan och Booth kan inte slappna av på sin smekmånad i Buenos Aires. Istället bestämmer de sig för att hjälpa Raphael Valenza lösa ett mord på en nazistisk krigsförbrytare vars kvarlevor hittades i en historisk massgrav. I Washington har Hodgins och Angela problem med att ta hand om Christine medan Brennan och Booth är borta.