The New Tricks in the Old Dogs
S12, A3: När en gammal mans kropp hittas på en soptipp, dras teamet in i drama på ett äldreboende. Medan de undersöker fallet börjar diskussioner om äktenskap och barn ta över samtalet på labbet.