Law & Order: Special Victims Unit The Newsroom
S18, A16: Benson och Barba utreder ett fall där ett nyhetsankare, mitt i sändning, anklagar sin chef för att ha våldtagit henne. Vägen till att få fram bevismaterial är genom vittnen, men de kommer tvingas ställa sina jobb på spel om de vittnar.