Bones The Night at the Bone Museum
S5, A5: Brennan och Booth kallas in för att utreda vad som verkar vara mänskliga kvarlevor, fastbrända på ett elstängsel. Det mystiska liket visar sig vara mumien av en egyptisk kunglighet som lånats ut till Jeffersonian. Det antropologiska mysteriet gör Brennan uppjagad och när kuratorn som arbetat med mumien på Jeffersonian mördas, misstänker teamet orent spel. Brennans utredning kastar nytt ljus på...