S1, A6: Hikaru är en av de bästa i Inoris generation, och Inori vill komma i fatt så snabbt som möjligt efter att ha sett en av Hikarus uppvisningar. Men hon bekymrar sig för hur mycket hon ligger efter andra i sin ålder. Ett peptalk med Tsukasa avslöjar att hans väg inte skiljer sig så mycket från Inoris, och han föreslår att Inori ska tävla direkt efter att hon har nått nivå 1.