S1, A8: Michaels plan stöter på hinder när han upptäcker att ett gammalt lagringsskjul har förvandlats till ett fikarum. Samtidigt springer LJ från polisen och konspirationen tar ytterligare tre liv. Utanför murarna får Veronica och Nick en explosiv varning att avsluta sin undersökning och en mystisk kvinnas identitet avslöjas.