Elementary The One That Got Away
S3, A12: Hotet mot Kittys säkerhet ökar, vilket leder Sherlock och Joan till att intensifiera deras ansträngningar för att hjälpa henne. Ursprunget till Sherlock och Kittys relation avslöjas.