The One That Matters Most
S6, A16: Hermann (David Eigenberg) och de andra på Brandstation 51 försöker förlika sig med att en av deras egna har skadats, och måste dessutom hantera en ny tillfällig omplacering (gästskådespelare Damon Dayoub).