Vänner The One Where Joey Dates Rachel
S8, A12: För att förbereda Joey för hans stora dejt kvällen därpå går Rachel gladeligen med på att gå ut med honom. Men när de blir angenämt överraskade av sin nyfunna förenlighet börjar de tycka om varandra.