Vänner The One With a Chick. And a Duck.
S3, A21: När Pete köper en restaurang måste Monica bestämma sig för huruvida hon ska tacka ja till att börja jobba där eller inte. Ross hjälper en skadad Rachel i stället för att bli intervjuad i tv. Joey och Chandler adopterar en anka och en kyckling.