Vänner The One With Phoebe's Uterus
S4, A11: Phoebes halvbror tillkännager nåt förbluffande: Han har gift sig med sin äldre flickvän och vill att Phoebe blir deras surrogatmamma. Joey hamnar i en klasskamp på Ross museum.