Vänner The One With Rachel's New Dress
S4, A18: Phoebe får döpa ett av sina barn. Rachels planer på att förföra sin pojkvän går snett, och Joey råkar tala om för Chandler att han tycker att hans namn är fruktansvärt. Ross är bekymrad över sitt förhållande med Emily.