Alias The Orphan
S4, A12: Nadia lyckas inte berätta om sitt problematiska förflutna med en man som nu står i fokus för organisationens uppdrag och det gör att hon försätter både sig själv och Sydney och Weiss i livsfara. Under tiden hittar Vaughn en person med kopplingar både till hans far och Nadia. Sonia Braga ("American Family") gästspelar som Sopia Vargas.