Quelli dell'Intervallo The Perfect Formula / The Mascot
S3, A5: Secchia har kommit på en perfekt metod för att iscensätta en rad goda gärningar. Det börjar med Tinelli, som ber Secchia ordna en dejt med Valentina åt honom. Valentina går bara med på det om Tommy går på dejt med henne, och Tommy går bara med på det om Bella går på en med honom, och så vidare. I slutändan visar sig Secchias plan bli oväntat komplicerad. Tjejerna startar "Ner med killarna"-klubben. Killarna tänker hämnas genom att stjäla deras maskot. Smilzo klär ut sig till en liten flicka och låtsas vara medlem i en annan tjejklubb för att få dem att byta maskotar. Men han avslöjar sig genom sitt omisskännliga skratt.