BH90210 The Pitch
S1, A2: Produktionsbolaget går med på att förnya 90210 under villkor att Tori och Jennie får med fem av sina gamla motspelare på tåget, men det visar sig vara svårare än väntat. Samtidigt brottas gänget med konsekvenserna av deras äventyr i Las Vegas.