Prison Break The Prisoner's Dilemma
S5, A4: Michael, Whip och Ja gör ett sista försök att fly från Ogygia men måste göra en överenskommelse med djävulen för att lyckas. Lincoln tävlar mot klockan för att hjälpa till med flykten, samtidigt som T-Bag träffar Kellerman för att få mer information kring Mikaels uppståndelse.