The Prodigal Son Returns
S1, A10: Säsongsfinal. En oväntad allierad hjälper Kevin ur en knipa i närheten av orten Cairo. Ett pråligt Memorial Day-initiativ från Guilty Remnant gör att Mapleton hamnar i totalt kaos.