The Promise
S2, A17: Efter upptäckten av en ung flickas kvarlevor på botten av Lake Mead försäkrar Max Roby den avlidnas mor, att CSI-teamet kommer att skipa rättvisa för hennes dotter, som dödades för över 40 år sedan.