Bones The Proof in the Pudding
S5, A12: Mr White (gästspelas av Jones) och hans agenter stänger ner labbet på Jeffersonian och kräver att Brennan och hennes rättstekniker avgör dödsorsaken för en oidentifierad, men topphemlig uppsättning ben. Fynden leder teamet till att misstänka att de utreder ett av historiens mest kända presidentattentat. Booths chef, Andrew Hacker (gästspelas av Bader) hjälper honom bryta sig in i labbet och...