Bones The Radioactive Panthers in the Party
S12, A10: När den brinnande, blåslagna kroppen av en aspirerande författare/regissör kraschlandar på en passerande bil, utreder teamet en rad skumma platser och personer kopplade till offrets film. Samtidigt söker Bones vägledning från dr Meyer om innebörden av passion och Booth låter Aubrey ta tyglarna i deras nuvarande fall.