The Vampire Diaries The Rager
S4, A3: Rebekahs ankomst gör det svårt för Elena att kontrollera sin ilska. Men hon lär sig att det kan vara mycket farligt att konfrontera Rebekah. Tyler får oväntat besök av Hayley, en varulv som hjälpt honom med Klaus.