S3, A9: Robb presenterar sig för Walder Frey, och Edmure träffar sin brud. Jon står inför sitt svåraste eldprov hittills. Bran upptäcker en ny gåva, och Daario och Jorah diskuterar hur de ska ta Yunkai. Huset Frey ansluter sig till huset Tully.