Curb Your Enthusiasm The Rat Dog
S6, A6: Larry testar gränserna för sjukt sex, medan Loretta och Leons jobbutsikter bränns av en brödrost. Larry blir kompis med en insektsutrotare, till en döv kvinnas stora sorg.