S2, A10: Jessica älskar julen men känner att jultomten skulle behöva vissa förbättringar. Hon och Louis övertygar Evan att jultomen är en forskare med utbildning från Princeton och att han har ett nära förhållande till sin mor. Samtidigt kämpar Eddie och Emery med att hitta den perfekta julklappen till sin mamma.